Heineken en Nokia meest inspirerend
Marketeers beschouwen Heineken als het meeste inspirerende Nederlandse merk en Nokia als het meest inspirerende Europese merk. Dat blijkt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Heineken werd gewaardeerd met een gemiddeld rapportcijfer 7,32, in een schaal van 1 op 10. Grolsch is tweede met 7,19. Mannen waarderen beide merken overigens hoger dan vrouwen en jongeren geven een hoger cijfer dan ouderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Derde Nederlandse merk is Albert Heijn (7,11) en vierde Douwe Egberts (7,09).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Europese ranglijst wordt aangevoerd door Nokia (7,13), gevolgd door BMW (7,09) en Greenpeace (6,92).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid