Overslaan en naar de inhoud gaan

Hulst commercieel directeur Ilse Media

Wouter Hulst begint 2 oktober als commercieel directeur bij Ilse media. De nieuwe man komt van Dell en was in het verleden ook voorzitter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wouter Hulst begint 2 oktober als commercieel directeur bij Ilse media. De nieuwe man komt van Dell en was in het verleden ook voorzitter van het .

related partner content for mobile comes here

Hulst wordt verantwoordelijk voor de commerciële afdeling van ilse media en zal ook de salesactiviteiten van Sanoma's digitale uitgeeftak behartigen. Als lid van de directie van ilse media zal hij tevens bijdragen aan het commerciële beleid van het concern en werken aan innovaties op het gebied van digitale advertentie-proposities. Hulst gaat rapporteren aan algemeen directeur Joris van Heukelom.

Van Heukelom merkt op dat er bewust is gezocht naar 'iemand van buiten het wereldje'. 'Hierin zijn we goed geslaagd. Wouters profiel past prima bij de opdracht. Hij garandeert niet alleen goede commerciële prestaties maar ook het stuk innovatie op dit vlak is bij hem in goede handen.”

Hulst komt van Dell, waar hij onder andere werkzaam was als Senior Sales Manager Small en Medium Business Benelux en Head of Marketing SMB Brand Northern Europe. Daarvoor vervulde hij sales en marketing functies bij Cisco Systems International. Daarnaast was Hulst voorzitter van het IAB.

De nieuwe commercieel directeur vult het gat op dat ontstond met het snelle vertrek van Marcel Udo. Die maakte begin in december vorig jaar de overstap van Telegraaf Online Sales naar Ilse Media, maar hield het daar al na een paar maanden voor gezien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in