Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Lidl weet te scoren met scherpe teksten

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sommige merken weten van de meest saaie producten toch nog opvallende posts te maken, zo ook Lidl Nederland. Waar de een misschien alleen een afbeelding van een product plaatst, gaat dit bij Lidl gepaard met scherpe teksten.

related partner content for mobile comes here

 

1. Lidl zegt waar het op staat.

 

 

2. Letterlijk.

 

 

3. Ze zijn wel in voor een woordgrapje.

 

 

4. En ook gereedschap krijgt een pakkende tekst.

  5. Zelfs van een strijkijzer weten ze nog iets leuks te maken.

 

 

6. En er wordt ook aan de kinderen gedacht.

 

  7. Maar het is wel meteen duidelijk waar de producten voor zijn.

 

 

8. Wat je er mee kunt doen.

 

 

9. En hoe lekker het resultaat zal zijn.

 

 

10. En naast alle woordgrapjes, weten ze ook nog eens te verrassen met video&;s zoals deze.

 

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Dit artikel werd geschreven door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in