HiResponse: nieuwe vorm reclamedrukwerk
Moederdagaanbiedingen vallen in mei gebundeld in een full colour HiResponseverpakking op de deurmat. Adverteerders willen op deze nieuwe…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HiResponse is een nieuwe manier waarop reclamedrukwerk via een full colour voorbedrukte folie-envelop met ongeadresseerd reclamedrukwerk rond een speciaal thema huis-aan-huis verspreid kan worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 2006 wordt HiResponse verspreid rond de thema's Moederdag (mei), Oranje/WK Voetbal (juni), Wonen & Klussen (oktober) en de Kadomaand (november). Oplages variëren tussen 400.000 en 1 miljoen stuks. HiResponse is ontwikkeld door Netwerk VSP en Nic. Oud Direct Mail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid