Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken versterkt zich op Duitse markt

Heineken en Schörghuber Groep verwerven een belang van 45 procent in Karlsberg International Brand. Het belang zal worden ondergebracht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Karlsberg International Brand is de nationale bier- en groothandelsdivisie van Karlsberg Brauerei KG Weber, de holding van de Karlsberg Groep. Karlsberg is de leidende brouwer in de Duitse regio’s Saarland en Rheinland-Pfalz. Het verkoopt jaarlijks 3,9 miljoen hectoliter bier en 0,4 hectoliter andere dranken, waaronder ready-to-drink mixdranken. De Franse activiteiten vallen overigens niet onder de transactie.

related partner content for mobile comes here

Door de verwerving van het belang in Karlsberg versterkt Heineken zijn positie op de Duitse en de internationale biermarkt. Ook het distributienetwerk wordt er mee uitgebreid. Overigens moet de transactie door de autoriteiten nog worden goedgekeurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in