Heineken versterkt zich op Duitse markt
Heineken en Schörghuber Groep verwerven een belang van 45 procent in Karlsberg International Brand. Het belang zal worden ondergebracht…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Karlsberg International Brand is de nationale bier- en groothandelsdivisie van Karlsberg Brauerei KG Weber, de holding van de Karlsberg Groep. Karlsberg is de leidende brouwer in de Duitse regio’s Saarland en Rheinland-Pfalz. Het verkoopt jaarlijks 3,9 miljoen hectoliter bier en 0,4 hectoliter andere dranken, waaronder ready-to-drink mixdranken. De Franse activiteiten vallen overigens niet onder de transactie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Door de verwerving van het belang in Karlsberg versterkt Heineken zijn positie op de Duitse en de internationale biermarkt. Ook het distributienetwerk wordt er mee uitgebreid. Overigens moet de transactie door de autoriteiten nog worden goedgekeurd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid