Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei bruto inkomen 65 procent bij WPP

WPP Group heeft in het eerste half jaar van 2001 een groei van het bruto inkomen behaald van 65 procent ten opzichte van dezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omzet groeide met 58 procent naar 27 miljard gulden in de eerste zes

related partner content for mobile comes here

maanden van dit jaar. De groei is mede te danken aan de acquisitie van Young

& Rubicam. In vergelijking met vorig jaar groeide het bruto inkomen in

Europa (inclusief Y&R) met 13,4 procent. Daarmee groeide de business in

Europa het hardst. Het b.i. in Groot-Brittannië groeide met bijna 5,2

procent. In Afrika en het Midden-Oosten was het b.i. plus 12,9 procent.

Noord-Amerika zag slechts een lichte groei met 0,4 procent.

Vooral de information en consultancy-tak groeide hard met een plus van 14,5

procent. De reclame- en mediatak (onder meer O&M, JWT, Y&R en MindShare)

ging 5,9 procent vooruit. De pr en public affairs bleven wat achter in groei

met 0,8 procent. Branding en identity, healthcare en specialist

communications groeiden met 3,4 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in