Gissa ålder
Ik heb zo'n idee dat de headline boven dit artikel betekent: raad de leeftijd. Daar gaat dit spelletje namelijk om.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Alweer van Systembolaget, het Zweedse staatsbedrijf dat de alcoholverkoop in Zweden controleert. Zie ook Dear Mr Barroso.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze keer wil Systembolaget duidelijk maken dat legitimeren bij de Zweedse slijter echt nodig is. Want hoe vaak raad jij of de leeftijd van de persoon in beeld onder of boven de twintig is? Onder de twintig kom je de slijter niet binnen. Ik had een juiste score van drie uit tien, dus legitimeren lijkt legitiem.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf het Zweedse beleid wel zo goed is valt te betwijfelen maar Systembolaget slaagt er wel in om visueel simpel en helder een vraagstuk duidelijk te maken.
(ps, de Zweedse server is af en toe wat traag)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid