Overslaan en naar de inhoud gaan

Frisse adem voor Porter, en ander bureaunieuws

Altijd een frisse adem voor de adviseurs van Porter Novelli. Het verzorgt de consumentencommunicatie voor het merk Listerine. Ook Whizpr…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Listerine is onderdeel van het wereldwijde concern Johnson & Johnson, verder bekend van merken als O.B., Nicorette, Immodium en Natusan Baby. Porter Novelli, dat nog niet voor het concern werkte, heeft de opdracht binnengehaald na een pitch, waar het samen met de Belgische collega's aan meedeed.

related partner content for mobile comes here

Whizpr gaat werken voor Truphone, een internationale aanbieder van mobiele communicatie. Met Truphone’s netwerk kunnen klanten in een groeiende lijst van landen bellen, sms'en en internetten tegen lokale tarieven. Whizpr gaat zich met name richten op het positioneren van Truphone.

Het Brits-Nederlandse communicatiebureau Stampa is aangesteld door de internationale informatiedienstverlener Wolters Kluwer voor advies en praktische uitvoering bij het beheren van mediarelaties in Nederland en het VK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in