Fitzroy gaat nieuwe brood-campagne maken
Na een uitgebreide pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) bureau Fitzroy gevraagd om het echte verhaal van brood weer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na een pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) gekozen voor reclamebureau Fitzroy. Frank Janssen (namens NVB): 'We hebben gekozen voor Fitzroy vanwege hun strategische kijk op food en brood in het bijzonder. Naast hun gewaagde creatieve uitwerkingen waarmee wij van mening zijn dat we onze marketingdoelstellingen gaan realiseren.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jur Baart (eigenaar Fitzroy): 'Al vanaf de eerste meeting was er een hele goede klik. Belangrijk als je zo’n enorme uitdaging samen aangaat. Het is een heerlijke opdracht. Challenging. En daar worden wij warm van.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne zal een meerjaren-campagne worden, die over een paar maanden van start zal gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid