Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy gaat nieuwe brood-campagne maken

Na een uitgebreide pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) bureau Fitzroy gevraagd om het echte verhaal van brood weer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) gekozen voor reclamebureau Fitzroy. Frank Janssen (namens NVB): &;We hebben gekozen voor Fitzroy vanwege hun strategische kijk op food en brood in het bijzonder. Naast hun gewaagde creatieve uitwerkingen waarmee wij van mening zijn dat we onze marketingdoelstellingen gaan realiseren.&;

related partner content for mobile comes here

Jur Baart (eigenaar Fitzroy): &;Al vanaf de eerste meeting was er een hele goede klik. Belangrijk als je zo’n enorme uitdaging samen aangaat. Het is een heerlijke opdracht. Challenging. En daar worden wij warm van.&;

De campagne zal een meerjaren-campagne worden, die over een paar maanden van start zal gaan. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in