Fitzroy gaat nieuwe brood-campagne maken
Na een uitgebreide pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) bureau Fitzroy gevraagd om het echte verhaal van brood weer…
Na een pitch heeft de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) gekozen voor reclamebureau Fitzroy. Frank Janssen (namens NVB): 'We hebben gekozen voor Fitzroy vanwege hun strategische kijk op food en brood in het bijzonder. Naast hun gewaagde creatieve uitwerkingen waarmee wij van mening zijn dat we onze marketingdoelstellingen gaan realiseren.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jur Baart (eigenaar Fitzroy): 'Al vanaf de eerste meeting was er een hele goede klik. Belangrijk als je zo’n enorme uitdaging samen aangaat. Het is een heerlijke opdracht. Challenging. En daar worden wij warm van.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne zal een meerjaren-campagne worden, die over een paar maanden van start zal gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid