Overslaan en naar de inhoud gaan

De Friesland komt met nieuwe merk Kiemer

Zorgverzekeraar De Friesland, sinds kort onderdeel van Achmea, zet een nieuw zelfstandig merk op de markt: Kiemer. De naam is ontwikkeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk richt zich op de situatie van jonge gezinnen, en onderscheidt zich als expert op het gebied van zorgmogelijkheden voor kinderen. Kiemer wil niet alleen een verzekeraar zijn, maar moet ouders ook de weg wijzen en waar nodig advies geven 'voor elke leeftijdsfase'.

related partner content for mobile comes here

Na een pitch zijn de naampositionering en naamgeving verzorgd door Globrands naming & strategy. draagt de term 'kiem' in zich: bron van nieuw leven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in