Overslaan en naar de inhoud gaan

De Efteling richt vizier op Engeland

De benoeming van een Country Manager voor het Verenigd Koninkrijk is in lijn met de doelstelling van de Efteling om uit te groeien tot een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de succesvolle introductie op de Belgische en Duitse markt wil de Efteling nu ook de positie in het Verenigd Koninkrijk versterken. Daarom stelt het Claire Hancer aan als Country Manager UK.

related partner content for mobile comes here

Dit is een nieuwe functie binnen de Efteling. Gestationeerd in het Verenigd Koninkrijk wordt Hancer verantwoordelijk voor de introductie van het merk Efteling, de implementatie van groeistrategieën en het opbouwen van samenwerkingsrelaties met onder andere de Engelse reisindustrie.

Claire Hancer was vanuit Groot-Brittannië al werkzaam voor onder meer Disneyland Parijs, Air France, Royal Caribbean en Visit England. Vanaf februari begint zij in haar nieuwe rol voor de Efteling.

Nicole Scheffers, Manager Sales & International bij de Efteling, zegt: ‘Onze plannen voor de komende 5 jaar zijn ambitieus maar met de achtergrond en ervaring van Claire hebben we er alle vertrouwen in dat wij onze doelstellingen kunnen behalen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in