Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola aanval op Red Bull?

Door gastblogger Ingmar de Lange van Mountview.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door gastblogger Ingmar de Lange van .

related partner content for mobile comes here

Naar verluidt kwam Mijnheer Heineken ooit in een vliegtuig iemand tegen met een blikje Red Bull. Als ondernemer herkende hij de potentie van het product. Hij legde het voor aan zijn bestuur. Dat was een stukje traditioneler. En pikt de potentie niet op.

De impact van Red Bull is bekend. En dat diverse grote merken er niet altijd even strak op hebben ingespeeld.

Met dit in het achterhoofd is een nieuwe lancering van Coca Cola interessant. Volgend jaar komt het merk met Coca Cola Blak. Coke met koffie. Ofwel, Coke met cafeïne. Net als Red Bull.

In januari wordt het eerst in Frankrijk gelanceerd. Vanuit daar wordt het naar andere landen uitgerold.

Om het belang te benadrukken: "This is an absolutely crucial piece in moving a big ship like The Coca-Cola Company around," aldus Coke Chief Executive Neville Isdell.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in