Coca Cola aanval op Red Bull?


Door gastblogger Ingmar de Lange van Mountview.
Naar verluidt kwam Mijnheer Heineken ooit in een vliegtuig iemand tegen met een blikje Red Bull. Als ondernemer herkende hij de potentie van het product. Hij legde het voor aan zijn bestuur. Dat was een stukje traditioneler. En pikt de potentie niet op.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe impact van Red Bull is bekend. En dat diverse grote merken er niet altijd even strak op hebben ingespeeld.
Met dit in het achterhoofd is een nieuwe lancering van Coca Cola interessant. Volgend jaar komt het merk met Coca Cola Blak. Coke met koffie. Ofwel, Coke met cafeïne. Net als Red Bull.
In januari wordt het eerst in Frankrijk gelanceerd. Vanuit daar wordt het naar andere landen uitgerold.
Om het belang te benadrukken: "This is an absolutely crucial piece in moving a big ship like The Coca-Cola Company around," aldus Coke Chief Executive Neville Isdell.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid