Overslaan en naar de inhoud gaan

Canal+ zet kijker aan het denken

Filmzender Canal+ wil abonnees laten nadenken over de Europese immigratie- en integratieproblematiek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat doet de betaaltelevisiezender door de maand oktober het thema 'De Lichten van Brindisi' mee te geven. Zo wil het kanaal een eerste stap zetten om verder uit te groeien tot meer dan een filmkanaal alleen. Dat verkondigde programmadirecteur van Canal+ Benelux, W. Wallyn, gisteren tijdens de presentatie van de programmering voor het komende seizoen. Volgens Wallyn is het nog wel afwachten hoe de betalende abonnees het vinden. Hij verwacht dat Canal+ verder zal gaan met thematische onderwerpen. Het volgende thema zal hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met globalisering. Alle elf Canal+ landen in Europa, in totaal dertig televisiezenders, doen mee en geven daaraan hun eigen invulling. Verder blijft het kanaal zich voornamelijk richten op de nieuwste filmhits, sport en series, die alleen voor de betalende abonnee zijn te zien (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in