(Campagne) Harman #JBLpassion met Wesley Sneijder en Jérôme Boateng
De nieuwe marketingcampagne voor het merk JBL heeft als thema “Show your Passion” (#JBLpassion). Wesley Sneijder en Jérôme Boateng zijn de JBL brand ambassadeurs voor deze campagne, waarbij ‘de traditionele voetbalrivaliteit tussen Nederland en Duitsland naar voren komt’.
De geïntegreerde merkcampagne wordt ondersteund met aanvullende activiteiten in diverse mediasegmenten en op de winkelvloer, waarbij de focus ligt op de JBL hoofdtelefoons.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisThematische POS-materialen, zoals stickers en displays zullen worden ingezet. De merkambassadeurs richten zich in de campagne op lifestyle onderwerpen als ‘passie voor voetbal’ en ‘muziek’.
De retailaanpak wordt ondersteund door een betaalde mediacampagne die zowel online, in print als out-of- home uitgerold zal worden in geselecteerde regio’s.
Verder wordt pr, sociale media en bloggers outreach ingezet met als doel een viraal effect te creëren voor de campagne, die online te volgen is via #JBLpassion. Hiervoor is een landingspagina ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid