Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse online brandingtool

Volgende maand verschijnt de brandingtool VisibilityGap.com op de Britse markt. Hiermee kunnen bedrijven de aanwezigheid van merken op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VisibilityGap.com is een gezamenlijke onderneming van het Londense online marketingbureau Sitelynx en de Californische softwareontwikkelaar NQL. De nieuwe tool doorzoekt 20 zoekmachines op gegevens over 1.300 grote Engelse bedrijven. Deze data wordt verzameld in een database, die verschillende rapporten over de merkbekendheid produceert.

related partner content for mobile comes here

Volgens Graham Hansell van Sitelynx gaat één op de drie zoektochten via Engelse zoekmachines over merken. Met VisibilityGap.com kunnen bedrijven daarbij gunstig afsteken tegenover hun concurrenten.

Bij een kleine test van de VisibilityGap bleek de software niet goed te werken. Bovendien bestaat er voor de Nederlandse markt sinds kort al van Enigne. VisibilityGap.com wordt waarschijnlijk op 1 juni gelanceerd in Engeland. (bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in