Overslaan en naar de inhoud gaan

Breedbandpenetratie onder de jeugd loopt op tot 90 procent

De penetratie van breedband bij gezinnen met kinderen in de leeftijd 9-15 jaar is inmiddels opgelopen tot bijna 90 procent. De helft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tweens zijn vaker benoemd als de eerste echte digitale generatie, de ‘generation wired’, die met allerlei nieuwe technologieën opgroeien en daar ook goed mee weten om te gaan. Zo is de penetratie van mobieltjes in de doelgroep inmiddels opgelopen tot 85 procent, heeft meer dan 85 procent thuis de beschikking over een DVD speler en heeft meer dan 70 procent een digitale camera.

related partner content for mobile comes here

Martien Verdeuzeldonk, managing director Kaboem Media: ‘Wij maken regelmatig het vergelijk met de encyclopedie in de jaren zestig, die iedereen toen in huis moest hebben voor de opvoeding en school. Dit is nu de computer met bijbehorende breedbandverbinding geworden. De digitale media zijn niet meer weg te denken in het dagelijkse leven van de jeugd. Dit betekent ook dat je hier niet meer omheen kunt als je met de jeugd wilt communiceren. Dit onderstreept onze visie dat digitale communicatie als een soort van zenuwcentrum fungeren in multichannel communicatie. En het gaat er hierbij niet alleen om dat je de jeugd aldus kunt bereiken, maar ook dat je ze nog kunt begrijpen. Als gevolg van de digitale media volgen de trends elkaar namelijk steeds sneller op’.
Kaboem heeft meer dan 500.000 leden en is daarmee Nederlands populairste website voor en door Tweens (9-15 jaar).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in