Overslaan en naar de inhoud gaan

Blueprint Media onderdeel van Protein Network

Vanaf heden is Blueprint Media onderdeel geworden van het internationale Protein Network en vertegenwoordigt het dit medianetwerk in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met kantoren in Londen, New York, Parijs, Melbourne, Hong Kong, Amsterdam en Berlijn zijn Protein en Blueprint Media nu in staat om klanten wereldwijd te bedienen.

related partner content for mobile comes here

Blueprint Media
Blueprint Media is een bureau dat is gespecialiseerd in content gedreven merkactivatie op het gebied van muziek, kunst, mode, technologie en film en creëert storytelling concepten gericht op influencers. Het Amsterdamse bedrijf is in 2002 opgericht als uitgever van het DJBroadcast mediaplatform. In 2003 werd de merkactivatietak in het leven geroepen. Sindsdien werden concepten gelanceerd voor merken als Red Bull, Vodafone, Jägermeister, K-Swiss, Swatch en Stolichnaya. In 2013 werd in Berlijn een tweede Blueprint Media kantoor geopend.

Protein
Protein is een mediabedrijf en brengt merken als Nike, Intel, Samsung, Range Rover en Burberry in contact met 'influencing'. Het Protein Network bestaat uit 60 websites, verdeeld over muziek-, kunst-, mode- en designkanalen, waaronder Vimeo, Lookbook, The Sartorialist, Resident Advisor, Interview Magazine, We Heart It, Design Boom, DJBroadcast, Thought Catalog, XLR8R and Nylon Mag.

Maandelijks genereren deze websites meer dan anderhalf miljard impressies en bereiken zij 150 miljoen influencers. In Nederland en België staat het netwerk in contact met 2,8 miljoen consumenten in de leeftijd van 18 tot 35 die aan de basis staan van de huidige culturele innovatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in