Overslaan en naar de inhoud gaan

Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company ontwikkelt de geluids identiteit van Audify

Amp.Amsterdam heeft de nieuwe sonic identity van Audify verzorgd
Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Audify
Audify

Audify was tot 1 december jongstleden bekend als Stichting Radio Advies Bureau (RAB). Bij de herpositionering en transformatie hoort ook een nieuwe huisstijl en bijpassende audiovormgeving.

Met de herpositionering verbreedt de marketingorganisatie haar scope van radio naar audio. Door de groei van het aantal luisteruren en het aantal platforms waar luisteraars audio consumeren, ziet Audify kansen om het werkveld uit te breiden van radiocommercials naar audio advertising in de meest brede zin van het woord. Ook ziet Audify dat de reclame-industrie de potentie van audio nog niet volledig benut. Daar ziet het een rol voor zichzelf in, door meer en beter gebruik te maken van geluid in commerciële communicatie.
 

“Als je kiest voor ‘Hoe klinkt jouw merk?’ voor een positionering, dan kun je natuurlijk maar beter zelf een klinkende aanwezigheid hebben. Noblesse oblige. Zoals altijd mikken we hoog en werken we alleen met de besten in de business. Onze reis naar onze eigen audio-identiteit was echt inspirerend, met een resultaat dat precies zoals wij klinkt.“ Liedewij Hentenaar, directeur Audify

Het team van Amp.Amsterdam heeft de geluidsidentiteit van Audify ontwikkeld. Op basis van een uitgebreid onderzoek kwam naar voren dat het geluid van Audify elementen van organische en moderne geluiden moest bevatten, gecombineerd met een unieke Audify stem. Het resultaat is een brandscore, soundlogo en underscore die warm, vol, innovatief en zelfverzekerd klinken. Door gebruik te maken van door Amp.Amsterdam zelf gecreëerde vocale harmonieën komt het stemelement in het soundlogo meer naar voren en is de naam Audify duidelijk hoorbaar en direct herkenbaar.

“Een merk rebranden is altijd spannend. Zeker als je werkt met een team dat zo audio-minded is als het Audify-team. We hadden vanaf het begin een 'audio match' met als resultaat een mooie brandscore, soundlogo en underscore.”

Diederik van Middelkoop, Executive Creative Director, Amp.Amsterdam

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in