AltaVista leert websufer slimmer zoeken
Om internetgebruikers meer wegwijs te maken op het internet, begint AltaVista Benelux de campagne ‘slimmer zoeken op internet’.
De campagne bestaat uit een Zoek-&-Win Spel, een e-mail nieuwsbrief ‘ZoekNieuws’ en het AltaVista Internet Magazine. Nick Schilders, marketing manager Benelux: “AltaVista heeft onderzocht dat 80 tot 90% van de gebruikers van onze site, gebruik maakt van één trefwoord bij het zoeken op onze site. Doordat het web alsmaar groter wordt en het snel vinden van relevante resultaten steeds belangrijker, willen wij onze gebruikers graag uitleggen hoe ze effectiever gebruik kunnen maken van de AltaVista zoektechnologie.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid