Overslaan en naar de inhoud gaan

Dertien banen weg bij Burson Marsteller Londen

Burson Marsteller Londen wordt het zwaarst getroffen door de mondiale bezuinigingsronde van de PR-keten. De Londense vestiging moet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Burson-directeur Biggar van de Londense vestiging zet het mes zwaar in de organisatie. Zo moet onder meer de senior executive die verantwoordelijk is voor het prestigieuze Unilever-account het veld ruimen. De bureaudirecteur gaat zelf de PR-activiteiten voor Unilever coördineren.
De operatie is met name bedoeld is om het bureau minder ‘topzwaar’ te maken. Een aantal senior executives krijgen een parttime functie op een lager niveau aangeboden.

related partner content for mobile comes here

Bij BM-Londen verdwijnen onder meer de functies van European Chief Operating Officer, de directeur van de Healthcare-divisie, de managing partner Public Affairs en het hoofd van het Europese kenniscentrum van BM. (8-12-2000)
Bron: PR-Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in