Adformatie geheel vernieuwd


Alle onderdelen van het tijdschrift zijn tegen het licht gehouden en daar is, naar een ontwerp van Greetje de Graaff, een geheel nieuwe Adformatie uitgerold.
Hoofdredacteur Léon Bouwman zegt erover in zijn commentaar: 'Velen van u zullen denken dat de restyling een direct gevolg is van het economisch tij. Dat is niet zo, de ingrepen stonden al gepland toen het woord kredietcrisis nog moest worden uitgevonden. We wilden de uitstraling van het blad meer van deze tijd maken, en de functie van print meer modelleren naar onze andere kanalen (vooral online). Maar toen kwam dus die crisis, en die hakt er bij media die leven van uitsluitend advertentie-inkomsten flink in.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Zoals de meeste printmedia is Adformatie dun, dat zal u de laatste weken niet ontgaan zijn. Maar de crisis biedt ook houvast. Zo dwingt ze ons nog meer de relevantie van verhalen te kiezen, en nog meer dan we nu al doen, online en print te laten wisselwerken. Echte vernieuwing heeft soms een duwtje nodig. Adformatie heeft al veel stormen doorstaan, daar kan ook deze bij. We zijn strijdvaardiger dan ooit, en meer dan klaar voor de toekomst. We zijn benieuwd naar uw oordeel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid