Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie geheel vernieuwd

Is er in deze hectische tijden dan niets meer heilig? Blijft werkelijk niets bij het oude? Inderdaad, ook Adformatie onderging een forse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle onderdelen van het tijdschrift zijn tegen het licht gehouden en daar is, naar een ontwerp van Greetje de Graaff, een geheel nieuwe Adformatie uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur Léon Bouwman zegt erover in zijn commentaar: 'Velen van u zullen denken dat de restyling een direct gevolg is van het economisch tij. Dat is niet zo, de ingrepen stonden al gepland toen het woord kredietcrisis nog moest worden uitgevonden. We wilden de uitstraling van het blad meer van deze tijd maken, en de functie van print meer modelleren naar onze andere kanalen (vooral online). Maar toen kwam dus die crisis, en die hakt er bij media die leven van uitsluitend advertentie-inkomsten flink in.'

'Zoals de meeste printmedia is Adformatie dun, dat zal u de laatste weken niet ontgaan zijn. Maar de crisis biedt ook houvast. Zo dwingt ze ons nog meer de relevantie van verhalen te kiezen, en nog meer dan we nu al doen, online en print te laten wisselwerken. Echte vernieuwing heeft soms een duwtje nodig. Adformatie heeft al veel stormen doorstaan, daar kan ook deze bij. We zijn strijdvaardiger dan ooit, en meer dan klaar voor de toekomst. We zijn benieuwd naar uw oordeel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in