Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN organiseert opnieuw het Dutch Creativity Festival

Onder andere Suzanne Tromp (WeTransfer), Arjen Klinkenberg (Tony’s) en Cathelijne Blok (The TittyMag) presenteren de interactieve sessies.
ADCN organiseert opnieuw het Dutch Creativity Festival 
ADCN organiseert opnieuw het Dutch Creativity Festival 
ADCN organiseert opnieuw het Dutch Creativity Festival 
ADCN organiseert opnieuw het Dutch Creativity Festival 

In navolging van de Dutch Creativity Awards van afgelopen september, organiseert ADCN nu de tweede editie van het Dutch Creativity Festival. Deze tweedaagse viering van Nederlandse creativiteit, in The Student Hotel Amsterdam City, moet nieuwsgierige geesten leren hoe impact te maken met creativiteit. 

related partner content for mobile comes here

Interactieve sessies

Volgens de organisatie vertellen meer dan 70 sprekers binnen het spectrum van design, reclame, sport, mode, technologie, architectuur en kunst hoe je als creatieve professional, creatief team of bedrijf kan groeien in de huidige tijdsgeest.

Namen uit het vak die interactieve sessies hosten zijn onder andere Suzanne Tromp (WeTransfer), Arjen Klinkenberg (Tony’s Chocolonely) en Cathelijne Blok (The TittyMag). 

Onderwerpen

ADCN geeft aan meer dan 75 sessies met uiteenlopende actuele onderwerpen te presenteren, waaronder kunst, film, gastronomie, reclame, mode en business. Tijdens de expositie zijn volgens ADCN winnende concepten van de Dutch Creativity Awards te bewonderen terwijl de jury-sessies het mogelijk maken om over winnend werk in discussie te gaan met creatieve makers.

ADCN zegt elke twee weken nieuwe onderdelen van het Dutch Creativity Festival-programma aan te kondigen. 

'Maatschappij creatiever maken'

Soraya Odendaal, Awards & Operations Director van ADCN vertelt dat Nederland ontzettend veel creatief talent herbergt.

‘Met dit festival hopen we mensen te inspireren om creatief nog meer te groeien en klaar te zijn voor de toekomst. We merken dat er nog veel behoefte is aan uitleg, learnings en nieuwe voorbeelden in de creatieve industrie. Ook dit festival draagt weer bij aan ons doel om een maatschappij te creëren die 10% creatiever is.’

Het Dutch Creativity Festival vindt plaats op op 25 en 26 november.

Lees ook: Tony’s Chocolonely wint Grand Prix bij Dutch Creativity Awards

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in