Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyeforce tekent talenten Vivian Camphuijsen en Maeve Stam

De twee vrouwen moeten de diversiteit bij het film- en fotografie productiebedrijf, op het gebied van visuele storytelling, verbreden.
Vivian Camphuijsen [links] en Maeve Stam
Vivian Camphuijsen [links] en Maeve Stam
Vivian Camphuijsen [links] en Maeve Stam
Vivian Camphuijsen [links] en Maeve Stam

Eyeforce tekent Maeve Stam en Vivian Camphuijsen. De twee talenten moeten het artistieke roster van het film- en fotografie productiebedrijf uitbreiden met hun repertoire. Head of talent bij Eyeforce, Coco Seignette, beschrijft de toevoeging als ‘een ontzettend mooie stap voor Eyeforce waarmee we onze diversiteit op het gebied van visuele storytelling verbreden.’

related partner content for mobile comes here
Werk Vivian Camphuijsen
Werk Vivian Camphuijsen Eyeforce

'Geestverruimend perspectief'

Van Camphuijsen wordt verwacht dat ze met haar affiniteit voor art-direction en haar ontworpen beelden het team in Amsterdam versterkt. Volgens Eyeforce bieden haar ‘kunstzinnige composities met een high-fashion esthetiek een krachtig en zelfs geestverruimend perspectief.’

Ze werkt onder andere voor merken als Daily Paper, Nike en Samsung. Zelf zegt Camphuijsen haar fotografische stijl naar een nog ‘hoger niveau’ te willen brengen bij Eyeforce.

Werk Maeve Stam
Werk Maeve Stam Eyeforce

'Werk vol rauwheid'

Van Stam’s werk wordt gezegd dat ‘de echtheid, het genot en de vreugde van het leven vangt.’ Seignette: ‘Haar foto’s verkennen de grootsheid van menselijke onvolmaaktheid en het resultaat is werk dat bruist van karakter. Ik weet zeker dat ze het ons fotografie-team zal verruimen met nieuwe projecten vol rauwheid.’ Stam werkt onder andere voor merken als Viceland, Adidas en Highsnobiety.  

Lees ook: Nieuwe perspectieven op lichtontwerp in film

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in