Overslaan en naar de inhoud gaan

Worldcom PR Group wil einde aan naamsverwarring

De Worldcom Public Relations Group, 's werelds grootste netwerk van onafhankelijke public relations adviesbureaus, heeft géén…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Worldcom Public Relations Group is op geen enkele wijze gelieerd metWorldCom Inc. dat de laatste tijd negatief in de pers verschijnt in verbandmet haar boekhoudkundige praktijken en een mogelijk op handen zijndfaillissement, luidt de verklaring.

related partner content for mobile comes here

'Wij blijven onze opdrachtgevers enandere zakelijke relaties er op wijzen dat beide ondernemingen niets metelkaar te maken hebben en bovendien op geheel verschillende terreinenoperationeel zijn', zeggen de Nederlandse partners van de Worldcom PublicRelations Group, Hubert Wisse van Wisse Kommunikatie in Arnhem en Jos vanden Berg van Berg Kleijn Communicatie in Den Haag. 'Het is voor ons vangroot belang dat het bedrijfsleven en belanghebbende maatschappelijkegeledingen beseffen dat de twee ondernemingen op generlei wijze banden metelkaar hebben, noch onderhouden.'

De Worldcom Public Relations Group werdopgericht in 1988 en telt momenteel 100 partnerbureaus in 35 landenverspreid over zes continenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in