Titelcampagne nrc next van start
In die strategie behouden titels als NRC Handelsblad, nrc next en nrc.nl hun karakter en maken tegelijk deel uit van het overkoepelende merk NRC. In de huidige campagne – “Ik denk NRC”- worden vooral de kernwaarden van het merk NRC benadrukt.
Nu komen de titels NRC Handelsblad, nrc.nl en nrc next afzonderlijk en prominent aan bod, in specifieke campagnes. Die gaan niet alleen over de verbindende factor maar juist ook over de onderdelen waar de titels elkaar aanvullen. Jessica Wit (uitgever nrc next): 'De NRC campagne laat goed zien tot welke familie nrc next behoort. De nieuwe uitingen gaan verder en leggen ook het karakter van de titel bloot.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe basis voor de campagne wordt gevormd door de kernwaarden van nrc next: jong, optimistisch, toekomstgericht en pionierend. De nrc next campagne wordt gevoerd op de radio, via outdoor, in print en online. In een vergelijkbare stijl zijn later in het jaar titelcampagnes van NRC Handelsblad en nrc.nl te verwachten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid