Overslaan en naar de inhoud gaan

'Recessie een zegen voor adverteerders'

De recessie is een zegen voor adverteerders, schrijft Leendert Bikker vandaag in Het Financieele Dagblad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestuurder van Euro RSCG in New York meent dat het opdoemen van een crisis directies en communicatiedirecteuren vaak dwingt weer eens kritisch naar hun inspanningen te kijken. "Het is mooi om te zien dat juist dan er slimmer wordt gehandeld en vaak zonder enorme budgetten aan te spreken", aldus Bikker. Het adagium 'meer adverteren is meer consumeren' gaat volgens hem lang niet altijd op. Hij betwijfelt bovendien of het slim is, zoals hier en daar wordt beweerd, om juist meer te gaan adverteren tijdens een economische neergang om marktaandeel te winnen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in