Pira-award voor eerlijke reclame jongeren
Met de jaarlijks uit te reiken prijs wil Stichting Weet Wat Je Besteedt (WWJB) bedrijven en merken 'belonen' die jongeren in hun reclame-uitingen eerlijk voorlichten over hun product en zelfs ook helpen om minder uit te geven. De eerste awards worden begin 2013 uitgereikt.
'Bedrijven hebben veel invloed op de wijze waarop jongeren hun geld uitgeven, met name door reclame. Veel jongeren hebben grote moeite de verleidingen te weerstaan van commercials op tv en radio en advertenties op internet en in printmedia, waarbij loze beloften en 'too good to be true' boodschappen jongeren het geld uit de zak kloppen', meldt de stichting. 'Daarom wordt het tijd om eerlijke communicatie te herkennen en te belonen met een prijs die voluit Positieve Invloed door Reclame Award (Pira) is gedoopt.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Een vakjury bepaalt wie de kanshebbers zijn, waarna jongeren de winnende campagnes mogen selecteren. De
" title="Pira's">Pira's zullen in verschillende leeftijdsgroepen (12/17 en 18/25) en categorieën (Vrije Tijd, Uiterlijk, Gadgets en Geldzaken) worden uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid