Oud naakt van Unilever verboden
De Federal Communications Commission, toeizichthouder op de Amerikaanse media en telecommarkten, verbiedt Unilever om in de VS een campagne te vertonen vanwege te veel naakt van de oudere vrouwen die erin naar voren treden.
Het is tenslotte 2007 en je kunt maar niet weten welke vreselijke gevolgen het vertonen van naakt op leeftijd (wat moet je op je woorden passen trouwens, ook al zoiets) in de openbaarheid tot gevolgen kan hebben.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe tafel waaraan de FCC-heren op leeftijd zaten begon pardoes te rammelen bij het vertonen van de campagne, voor zover althans hun apparaten nog in beweging te krijgen waren.
En dus ging het feest niet door van de volgende fase van de alom bekroonde campagneserie 'Campaign For Real Beauty' van Ogilvy & Mather Chicago voor Unilever in de VS.
Trouwens wel te zien op Dove.com. Mocht u erop kunnen komen, want Unilever hanteert de stomvervelende gewoonte om op grond van IP-nummer klanten naar de landensite te sturen. En Nederlanders mogen dan naar de Britse site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid