Overslaan en naar de inhoud gaan

Oud naakt van Unilever verboden

De Federal Communications Commission, toeizichthouder op de Amerikaanse media en telecommarkten, verbiedt Unilever om in de VS een campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De , toeizichthouder op de Amerikaanse media en telecommarkten, verbiedt Unilever om in de VS een campagne te vertonen vanwege te veel naakt van de oudere vrouwen die erin naar voren treden.

related partner content for mobile comes here

Het is tenslotte 2007 en je kunt maar niet weten welke vreselijke gevolgen het vertonen van naakt op leeftijd (wat moet je op je woorden passen trouwens, ook al zoiets) in de openbaarheid tot gevolgen kan hebben.

De tafel waaraan de FCC-heren op leeftijd zaten begon pardoes te rammelen bij het vertonen van de campagne, voor zover althans hun apparaten nog in beweging te krijgen waren.

En dus van de volgende fase van de alom bekroonde campagneserie 'Campaign For Real Beauty' van Ogilvy & Mather Chicago voor Unilever in de VS.

Trouwens wel te zien op . Mocht u erop kunnen komen, want Unilever hanteert de stomvervelende gewoonte om op grond van IP-nummer klanten naar de landensite te sturen. En Nederlanders mogen dan naar de Britse site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in