Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands redesign voor Japans likeurmerk CHOYA

Nederlands designbureau CARTILS heeft de nieuwe fles en het merkidentiteit voor CHOYA van Choya Umeshu Co Ltd. ontworpen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf is naar eigen zeggen de grootste producent en verkoper van Umeshu in Japan, en behoort tot de top tien grootste likeurmerken in de wereld. Umeshu is een traditionele Japanse likeur, gemaakt van ume, een pruimsoort. CHOYA zocht naar modernisering van zijn merkidentiteit en een coherente presentatievorm voor de globale markt.

related partner content for mobile comes here

In het nieuwe ontwerp van CHOYA zijn de merkwaarden duidelijk afgestemd op de behoeften en wensen van de consument, Aldus het designbureau. Door het creëren van een sterk merkplatform waarin het logo van CHOYA een prominente positie inneemt, ontstond meer impactop de plank, evenals een trotser positionering voor de bekende merk. Details, zoals in de afbeelding van de  &;Ume&; over de sluiting, illustreren de authenticiteit en hoge kwaliteit het merk. Het logoreliëf op de voet is toegevoegd om die kwaliteitexpressie een impuls te geven.

CHOYA wordt al verkocht in Asië en de VS en zal vanaf de zomer ook in Europa op de markt worden gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in