Nederlands redesign voor Japans likeurmerk CHOYA


Het bedrijf is naar eigen zeggen de grootste producent en verkoper van Umeshu in Japan, en behoort tot de top tien grootste likeurmerken in de wereld. Umeshu is een traditionele Japanse likeur, gemaakt van ume, een pruimsoort. CHOYA zocht naar modernisering van zijn merkidentiteit en een coherente presentatievorm voor de globale markt.
In het nieuwe ontwerp van CHOYA zijn de merkwaarden duidelijk afgestemd op de behoeften en wensen van de consument, Aldus het designbureau. Door het creëren van een sterk merkplatform waarin het logo van CHOYA een prominente positie inneemt, ontstond meer impactop de plank, evenals een trotser positionering voor de bekende merk. Details, zoals in de afbeelding van de 'Ume' over de sluiting, illustreren de authenticiteit en hoge kwaliteit het merk. Het logoreliëf op de voet is toegevoegd om die kwaliteitexpressie een impuls te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCHOYA wordt al verkocht in Asië en de VS en zal vanaf de zomer ook in Europa op de markt worden gebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid