Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal wil verrassen en provoceren met 'french kiss' voor cocktailmerk Monte Scroppino

Monte Scroppino gelooft niet in niet doen. Daarom: 'Don't do don't.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder aanvoering van de hashtag komt cocktailmerk (&;gebaseerd op een eeuwenoud Venetiaans recept&;) met een online video waarin twee sexy meiden een aantal zomerse dudes laten kennismaken met de smaak van Monte Scroppino. In plaats van ze (blind) een slokje te laten nemen uit het glas, nemen de dames zelf een slokje om de smaak vervolgens met een (uitvoerige) tongzoen over te brengen op de proefpersonen.

related partner content for mobile comes here

Gijs Sluijters en Joris Tol, creatieven bij het verantwoordelijke bureau, DDB & Tribal Amsterdam, zeggen over het project: &;In nauwe samenwerking met het team van Monte Scroppino hebben we gezocht naar een verrassend en provocerend idee waar mensen over zouden gaan praten. Het was een leuk maar ook uitdagend project aangezien we met een klein budget grenzen probeerden te verleggen.&;

Met de &;Don’t Do Don’t&;-campagne wordt Monte Scroppino opnieuw geïntroduceerd in de Nederlandse markt. Daarnaast zal Monte Scroppino zijn debuut maken op Ibiza en in Mexico. Het cocktailmerk: &;Niet doen. Daar geloven wij niet in. Daarom zeggen we: don’t do don’t. De reden dat we niet geloven in ‘niet doen’ is dat niet doen de vijand is van doen. Niet doen weerhoudt je ervan om actie te nemen, niet doen stopt je als je in beweging bent. En met die houding kan zelfs de goddelijke verfrissing van Monte Scroppino je niet redden. Daarom gebruiken we ‘niet doen’ op de enige manier die bij ons past – Don’t Do Don’t.&;

Credits Viral  Monte Scroppino | “Scroppino kiss”
Klant: Monte Scroppino
Eindverantwoordelijke klant: Robert Jan van Olm, Michel van den Bergh
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Account: Linda de Graaff, Esmée Velmans
Concept: Gijs Sluijters, Joris Tol                      
Art Director: Gijs Sluijters
Copywriter: Joris Tol
Creatieve Directie: Joris Kuijpers, Dylan de Backer
RTV Producer: Fione van Wijk
Productiemaatschappij: Fono
Regisseur: Tobias Corba
D.O.P.: Ben Steensels
Producer: Sophie Hendriks
Editor: Tobias Corba:
Geluid en muziek: Casper Corba

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in