Overslaan en naar de inhoud gaan

Buitenreclamebranche voert campagne voor inzet buitenreclame

Outreach, het samenwerkingsverband van Nederlandse buitenreclame-exploitanten, roept merken en bedrijven op een groter deel van de mediamix…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de campagne ‘5 seconden tv eraf, 1 week outdoor erbij’ nodigt de OOH-branche partijen uit zelf te ondervinden wat (extra) buitenreclame-inzet voor hen kan betekenen.

related partner content for mobile comes here

Outreach wil adverteerders met deze campagne laten zien dat het mogelijk is om zonder negatieve gevolgen een commercial in te korten. De gedachte is dat er budget overblijft voor een opvallende, effectieve Buitenreclame-campagne die zorgt voor extra bereik en extra omzetstijging. 

Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Met deze campagne willen wij stimuleren dat adverteerders ook eens de hen minder bekende paden bewandelen. Het is toch raar dat de tv-consumptie de laatste jaren volledig op z’n kop staat, maar dat je dit nauwelijks terugziet in de bestedingen van adverteerders en reclame- en mediabureaus? Je verwacht toch dat zij hun doelgroep volgen en meer zichtbaar willen zijn waar die doelgroep is?”

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Outreach en Joe Public en is de komende tijd bij verschillende exploitanten op straat te zien.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in