Buitenreclamebranche voert campagne voor inzet buitenreclame


Met de campagne ‘5 seconden tv eraf, 1 week outdoor erbij’ nodigt de OOH-branche partijen uit zelf te ondervinden wat (extra) buitenreclame-inzet voor hen kan betekenen.
Outreach wil adverteerders met deze campagne laten zien dat het mogelijk is om zonder negatieve gevolgen een commercial in te korten. De gedachte is dat er budget overblijft voor een opvallende, effectieve Buitenreclame-campagne die zorgt voor extra bereik en extra omzetstijging.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoBart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: 'Met deze campagne willen wij stimuleren dat adverteerders ook eens de hen minder bekende paden bewandelen. Het is toch raar dat de tv-consumptie de laatste jaren volledig op z’n kop staat, maar dat je dit nauwelijks terugziet in de bestedingen van adverteerders en reclame- en mediabureaus? Je verwacht toch dat zij hun doelgroep volgen en meer zichtbaar willen zijn waar die doelgroep is?”
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Outreach en Joe Public en is de komende tijd bij verschillende exploitanten op straat te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid