Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuisbezorgd.nl komt met Koningsdag-campagne met Ferry Doedens

De nationale feestdag is voor de maaltijdbezorger het grootste salesmoment van het jaar.
Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl lanceert vandaag de derde video uit de online influencerserie met acteur Ferry Doedens. De video is onderdeel van de ‘Wat eten we vandaag’-campagne. Deze bestaat uit drie video’s die zich richten op het zogenaamde ‘diner-dilemma’.

related partner content for mobile comes here

Dit dilemma komt in de campagne in verschillende situaties tot uiting, zoals een avond op de bank, maar ook tijdens Koningsdag. Voor de maaltijdbezorger vormen Koningsnacht, Koningsdag en de dag erna het grootste salesmoment van het jaar. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met content- en influencerbureau Storyboard.

Storyboard als sterke partner

‘Het is steeds lastiger om onze doelgroep via traditionele media te bereiken’, vertelt Thomas van den Hof, senior brandmanager bij Thuisbezorgd.nl. ‘Vandaar dat onze nieuwe campagne om een passende influencercampagne vraagt die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag ‘Wat eten we vandaag?’.’

Eerder sloegen Thuisbezorgd.nl en Storyboard al de handen ineen voor een campagne. Op nieuwjaarsdag kwamen beide partijen met een internationale campagne met Kaj Gorgels om het diverse aanbod van Thuisbezorgd.nl onder de aandacht te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Nee, ook ik heb op koningsdag pertinent en principieel geen eten besteld via Thuisbezorgd.nl. Oprichter van die club Jitse Groen blijft tv-kijkers terroriseren met zijn opdringerige en onbeschofte "dit programma wordt mede verpest door"-reclames. En als je klaagt, dan weigert hij daar mee op te houden. Ook het zakenmodel, waarbij Thuisbezorgd.nl hardwerkende horeca-ondernemers financieel bloedzuigt, staat mij tegen. Helaas onderneemt de overheid niets om dit bedrijf aan banden te leggen of te verbieden. Het enige wat je als tv-kijker en consument kunt doen, is Thuisbezorgd.nl boycotten. Dat doe ik dan ook.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in