Overslaan en naar de inhoud gaan

The Family ontwikkelt nieuwe campagne voor Maandag

Met deze campagne wil de detacheerder laten zien dat werken via Maandag zelfs van de maandag een feestdag maakt.
maandag
maandag

Maandag heeft een nieuwe missie: mensen verbinden met werk waar ze zin in hebben. Om de missie kracht bij te zetten, lanceert uitzendorganisatie Maandag haar nieuwe campagne. 

related partner content for mobile comes here

De campagne draait om de frisse energie die de mensen van Maandag meenemen naar hun werk. De missie en campagne komen uit de koker van The Family Amsterdam. Ed van Bennekom van The Family: 'Als je van je werk houdt, heb je altijd zin in de maandag. En als je zin hebt in je werk, neem je een dosis energie mee die aanstekelijk werkt.' 

Naast een televisiecommercial/ online video die live gaat op maandag (hoe kan het ook anders) 7 november, bestaat de campagne uit out-of-home en radio, die later in het jaar gevolgd wordt door o.a. een online campagne gericht op de werving van professionals, die de voordelen van werken via Maandag nader voor het voetlicht brengt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Klant: Maandag
Verantwoordelijk: Jacqueline Post (Chief Marketing Officer / Chief Digital Officer), Maaike Bakker (Brand Lead)
Bureau: The Family Amsterdam
Mediabureau: Zigt 
Regisseur:  Victor Vroegindeweij 
DOP: Gregg Telussa                            
Executive producer: Judith Engels
Offline edit: MRTN edit boutique
Online & Grading: De Grot
Grading: De Grot
Muziek: Rahul Suntah & The Pointer Sisters/ Cris & Jef music
Audiomix: Haaifaai, Sharkee/Mark

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in