Overslaan en naar de inhoud gaan

René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga

De analist belandt temidden van een ‘battle’ tussen de rapper en koning Andy van der Meijde
René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
© TBWA\Neboko
René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
© TBWA\Neboko

Toto lanceert een nieuwe Koning Toto-campagne waarin regerend vorst Andy van der Meijde het aan de stok krijgt met ex-profvoetballer en rapper Priester wiens echte naam Mitchell Burgzorg is. Analist René van der Gijp belandt hier tussenin. De campagne met Gijp en Priester, opnieuw ontwikkeld door TBWA\Neboko, is de eerste van het kansspel sinds het een Europese Gouden Effie won.

related partner content for mobile comes here

Over de campagne

Voetbal kan momenteel alleen vanuit huis gevolgd worden. Volgens TBWA\Neboko zijn de Voetbal-praatprogramma’s tegenwoordig ook belangrijker dan ooit voor wat voor velen de belangrijkste bijzaak van het leven is. De reden voor Toto om hierop in te haken met de goedlachse Van der Gijp die, net als de rapper, voor het eerst een rol heeft in de langlopende campagne. 

De tv-commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

?? | ?????? ???? is terug; Andy ⚔️ Priester

Arno de Jong, cmo bij Nederlandse Loterij, noemt de nieuwe campagne een volgende hoofdstuk in het succesverhaal van Koning Toto: ‘De nieuwe commercial past bij de huidige situatie. Met René van der Gijp en daarbij de nodige humor en relativering die je mag verwachten van Koning Toto.’

Patritia Pahladsingh, managing director bij TBWA\Neboko, voegt daaraan toe: ‘Ondanks dat heel Nederland thuis voetbal kijkt gaan de gesprekken over voetbal onverminderd door. Thuis aan tafel, tussen vrienden via WhatsApp en dus ook bij praatprogramma’s op tv. Met Andy van der Meijde aan tafel spelen we daarop in.’

De omnichannel-campagne was voor het eerst te zien bij Veronica Inside, waar Van der Gijp een vaste gastheer is naast Wilfred Genee en Johan Derksen 

Lees ook: Waarom Toto een campagne – met Nathan Rutjes – over verantwoord spelen begint


 

Credits

Klant: Toto
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: VIDIBOKO
Media: Mindshare, Greenhouse

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in