Overslaan en naar de inhoud gaan

Messi en Salah strijden om Pepsi-blikje, fans breken zich het hoofd over stunt

In de behind the scenes-beelden is te zien hoe Messi de 'bottle flip' naar een hoger niveau tilt. Echt of nep?

Pepsi Max lanceert  een wereldwijde campagne met de internationale slogan: 'Pepsi, for the love of it'. Door twee wereldberoemde voetballers tegenover elkaar te zetten, wil het merk zijn affiniteit met voetbal uiten. Pepsi legde hun skills vast, alleen fans betwijfelen of die echt zijn...

Pepsi associeert zich al langer met voetbal. Naast dat het merk al tientallen campagnes heeft gemaakt met sterspelers, is het ook sponsor van de UEFA Champions League. In deze campagne nemen Leo Messi en Mohamed Salah het tegen elkaar op met één doel: een blikje Pepsi winnen.

Bottle flip

Het verhaal gaat als volgt: de twee spelers stoppen bij een benzinestation. Daar komen ze erachter dat er nog maar één blikje Pepsi Max in de ijskast staat. De twee gaan de strijd met elkaar aan. Helaas loopt het voor hun beiden niet goed af: het blikje wordt voor hun neus weggekaapt door een voorbijganger.

Ook deelt Pepsi behind the scenes-beelden van het spotje. In het onderstaande filmpje is te zien hoe de Argentijn een 'bottle flip' maakt. Zodra hij tegen de bal schopt, landt het flesje keurig op de grond. Voetbalfans denken echter dat het filmpje nep is. Oordeel zelf maar. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in