Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister mikt op consumptie bij festivals en barbecues met kunststof fles

Het ontwerp van de kunststof verpakking, ‘COOLPACK’ genaamd, is gebaseerd op koelelementen.
De drankfles als koelelement
De drankfles als koelelement
© Jägermeister
De drankfles als koelelement
De drankfles als koelelement
© Jägermeister

Jägermeister lanceert een kunststof fles die makkelijker mee te nemen is dan de originele glazen fles. Hij is dan ook bedoeld als ‘on-the-go-verpakking’ voor festivals, barbecues en andere (buiten)activiteiten. Volgens Kas Knikkink, brand manager Jägermeister, hoeven we dan ook niet gek op te kijken als er straks Jägermeister tijdens barbecues, in het park of op de festivalcamping gedronken wordt.

related partner content for mobile comes here

In Duitsland werd de fles overigens al in 2016 gelanceerd. Het ontwerp (bureau: Cheil Germany) sleepte diverse awards in de wacht, waaronder een zilveren design-leeuw in Cannes.

Buitenreclameposter Made for Summer
Buitenreclameposter Made for Summer Jägermeister

Campagne

Ter introductie van de COOLPACK komt Jägermeister met de campagne ‘Made for Summer’ (bureau NEEW). Daarin zien we uitgesproken mensen hun ultieme zomer beleven met de COOLPACK in hun hand. De campagne zal te zien zijn in Out-of-Home, social media, PR, online en op events en festivals.

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Kas Knikkink
Design fles: Cheil Germany
Bureau: NEEW

Social Media bureau: Dorst & Lesser
PR bureau: BAAS Amsterdam
Productie: Big Shots
Mediabureau: Mediaxplain*

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

Dus de 'verpakkingsinnovatie' is dat Jägermeister van glas naar plastic gaat?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in