Overslaan en naar de inhoud gaan

HelloFresh wil zich met campagne in de kijker spelen van gezinnen die (weer) druk zijn

De back to school-campagne start in 13 landen, waaronder Nederland. Het is de grootste campagne van HelloFresh tot dusver.
HelloFresh campagne
© Afbeelding: HelloFresh
HelloFresh campagne
© Afbeelding: HelloFresh

HelloFresh, leverancier van maaltijdboxen waar je zelf gerechten van maakt, start een campagne die inhaakt op het einde van de zomervakantie. In wat het bedrijf zijn grootste geïntegreerde campagne tot dusver noemt, richt het zich op gezinnen die weer druk zijn met schoolgaande kinderen, werk, sport en nog honderd andere dingen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in