Premium Bureaus Talentspotting: Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke wonnen 7 Lampen ‘Wij krijgen een high van een goed idee.'
Partnerbijdrage Aandacht voor palliatieve zorg in Nederland Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Campagnes Adformatie lanceert podcastserie Brusselse Gangen over Europese verkiezingen Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Media Reclamebestedingen audio stijgen 10,2% in het eerste kwartaal De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
Premium Campagnes Nieuwe campagne Appelsientje: ‘Altijd het zonnetje in huis’ Appelsientje en de zon, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook weer in de nieuwe campagne ‘Altijd het zonnetje in huis met…’
Premium Bureaus Talentspotting: Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke wonnen 7 Lampen ‘Wij krijgen een high van een goed idee.'
Partnerbijdrage Aandacht voor palliatieve zorg in Nederland Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Campagnes Adformatie lanceert podcastserie Brusselse Gangen over Europese verkiezingen Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Media Reclamebestedingen audio stijgen 10,2% in het eerste kwartaal De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
Premium Campagnes Nieuwe campagne Appelsientje: ‘Altijd het zonnetje in huis’ Appelsientje en de zon, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook weer in de nieuwe campagne ‘Altijd het zonnetje in huis met…’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid