'De kale taart' is het eerste werk van Hotel L'Amour voor Hema
Hotel L'Amour presenteert het eerste werk voor zijn nieuwe klant Hema. Het betreft een campagne rondom 'de kale taart', een nieuw product uit de bakkerij van Hema. De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie en social media.
Het gaat om een slagroomtaart waar je 'zelf een feestje van kunt maken', met een van de veertig versiersels van Hema, aldus de warenhuisketen. Een speciale rol in de commercial is weggelegd voor de inmiddels bekende nationale kniepert Frans van finance, die ook een poging tot 'versieren' doet. Maar dan moet het natuurlijk niet te begrotelijk worden. Anneke Blok horen we als de vertrouwde voice-over in de commercial.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuHotel L'Amour werd eind vorig jaar opgericht door het DDB-trio Aad Kuijper, Martijn van Marle en Peter van Rij (samen met ex-TBWA'er Valérie Dekeuwer), dat Hema vanuit DDB Unlimited heeft 'meegenomen'. Hema werkte in een verder verleden samen met Alfred International, ook opgericht door Aad Kuijper.
Het nieuwe reclamebureau werkt nu ook voor Riedel, eveneens ex-klant van DDB Unlimited, dat sinds kort gefuseerd is met 180 Amsterdam. Hotel L'Amour liet recent aan Adformatie weten met meerdere merken in gesprek te zijn, daarover binnenkort ongetwijfeld meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid