Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn zet ‘m dit EK ‘op Oranje’

Albert Heijn bouwt zijn EK-campagne rond oranje spelerskaarten die te gebruiken zijn als spel, onderzetter en… als spelerskaart.
Voor- en achterkant spelerskaart
Voor- en achterkant spelerskaart
Voor- en achterkant spelerskaart
Voor- en achterkant spelerskaart

Bij Albert Heijn is het de komende tijd ‘Sparen voor Oranje Spelerskaarten’. In aanloop naar – en tijdens het EK Voetbal 2024, krijgen boodschappers bij elke 15 euro aan boodschappen een setje van twee kaarten die aan de ene kant een speler in de oranje-selectie afbeeldt en aan de andere kant 7 woorden c.q. begrippen heeft staan die – op dezelfde manier als in het bekende spel ’30 seconds’ - geraden moeten worden. Het kaartje is ook nog eens te gebruiken als onderzetter of bierviltje. Albert Heijn start het aanjagen van de spaaractie met onderstaande commercial, maar Albert Heijn en TBWA hebben expres veel materiaal opgenomen om later in de campagne volop te kunnen variëren met de tvc.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in