Albert Heijn zet ‘m dit EK ‘op Oranje’
Albert Heijn bouwt zijn EK-campagne rond oranje spelerskaarten die te gebruiken zijn als spel, onderzetter en… als spelerskaart.
Bij Albert Heijn is het de komende tijd ‘Sparen voor Oranje Spelerskaarten’. In aanloop naar – en tijdens het EK Voetbal 2024, krijgen boodschappers bij elke 15 euro aan boodschappen een setje van twee kaarten die aan de ene kant een speler in de oranje-selectie afbeeldt en aan de andere kant 7 woorden c.q. begrippen heeft staan die – op dezelfde manier als in het bekende spel ’30 seconds’ - geraden moeten worden. Het kaartje is ook nog eens te gebruiken als onderzetter of bierviltje. Albert Heijn start het aanjagen van de spaaractie met onderstaande commercial, maar Albert Heijn en TBWA hebben expres veel materiaal opgenomen om later in de campagne volop te kunnen variëren met de tvc.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid