Overslaan en naar de inhoud gaan

Wenneker Group breidt uit naar Scandinavië

Productiehuis Bsmart uit Stockholm sluit zich aan bij Wenneker Groep. Het is de derde acquisitie van de groep.
Bsmart
Bsmart

Bsmart is toegetreden tot de Wenneker Group. Het is de derde acquisitie binnen de buy & build-strategie van de Wenneker Group. Met de komst van Bsmart telt de groep nu 115 medewerkers, met studio’s en kantoren in Nederland, België en Zweden en met een gezamenlijke omzet van 23 miljoen euro. Wenneker Group werkt voor klanten als Philips, McDonald's en Mojang (Minecraft). De groep verwerft 100 procent van de aandelen.

related partner content for mobile comes here

Bsmart is specialist in de productie van reclamefotografie,  filmproductie, gecombineerd met CGI (computer generated imaging) en 3D animatie. Maartje van Wijk, co-CEO van Wenneker Group: 'Met de toevoeging van Bsmart breiden we onze klantenportfolio uit met een aantal geweldige namen in food en fashion, maar we breiden ook uit naar een nieuwe categorie: content in- en rond gaming.'

Tomas Lestrup (oprichter) en Akram Janzi (CEO): 'Bsmart kijkt al een tijdje naar het internationale toneel en met de Wenneker Group hebben we de perfecte match gevonden om te groeien en onze expertise uit te breiden. Nu is het tijd voor de volgende stap en onderdeel worden van een groter ecosysteem.'

Lestrup en Janzi verkopen 100 procent van hun aandelen. Akram blijft werkzaam als CEO van Bsmart en wordt partner in de Wenneker Group. De groep heeft de ambitie internationaal verder te groeien, zegt mede-oprichter Maurice Wenneker. .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in