Overslaan en naar de inhoud gaan

Mix gaat aan de slag met de rebranding van OneFit

OneFit kiest voor Mix, het bureau dat begin vorig jaar werd opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones.
MIX voor OneFit
MIX voor OneFit
MIX voor OneFit
MIX voor OneFit

Mix zal zich de aankomende periode gaan buigen over de rebranding van One Fit. OneFit is een van oorsprong Nederlands bedrijf dat een sportschool abonnement aanbiedt waarmee je met één abonnement bij meer dan 1000 locaties door heel Nederland kan sporten.

related partner content for mobile comes here

Geen revolutie, maar evolutie

Mark Schoones, hoofd strategie en partner bij MIX, zegt dat het hier meer gaat over een evolutie dan een revolutie. ‘Het is een misvatting te denken dat het roer altijd helemaal om moet. Bij MIX kijken we doorgaans wat werkt en bouwen daarop verder. Al is er natuurlijk altijd een reden voor een rebranding. De markt rondom sportabonnementen is een drukke; daar horen pittige groeidoelstellingen bij en een fris merk kan daar zeker bij helpen. Daar gaan we de komende tijd aan werken.’

 

De opdracht aan MIX is om zowel de identiteit als het merkverhaal van OneFit van een update te voorzien. Jenna Simmons, head of marketing bij OneFit, is enthousiast over de keuze voor MIX. ‘Met MIX zaten we vanaf het eerste moment meteen op 1 lijn. De uitdaging die we bij MIX hebben neergelegd is onze merkidentiteit laten meebewegen richting ons Duits moederbedrijf Urban Sports Club, zonder onze eigenzinnigheid te verliezen.’

over MIX

MIX is een bureau dat gespecialiseerd is in idee-gedreven strategie en creatie voor merken die graag verandering willen. Het eenjarige bureau heeft campagnes ontwikkeld voor onder andere Nationale-Nederlanden en Jumbo. MIX is in een jaar tijd van twee naar zes medewerkers gegaan en houdt kantoor in de Amsterdamse Spuistraat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in