Overslaan en naar de inhoud gaan

Uber gaat vol op de emotie in nieuwe merkcampagne

Ambassadors deed voor Uber de montage en kleurbewerking, Amp. Amsterdam sound design en audio postproductie.
Uber
Uber

Platformbedrijf Uber heeft voor het eerst een merkcampagne gelanceerd waarin zowel de mobiliteits- als de bezorgingsdiensten worden gecombineerd. De commercial werd gelanceerd rond de Olympische Spelen.

related partner content for mobile comes here

De campagne is in-house geproduceerd door Uber en gerealiseerd in samenwerking met Ambassadors en Amp. Amsterdam die edit, grading en sound design voor hun rekening namen.

De film maakt gebruik van een mix van gebruiker gegenereerde inhoud, zoals korte YouTube- en TikTok-video's, iconische filmscènes (met onder meer David Hasselhoff en Michael J. Fox) en originele opnames geproduceerd door Uber zelf. Het doel is om voor iedereen een herkenbaar verhaal te creëren begeleid door de iconische songs ‘Just a perfect day’ en ‘I wanna hold your hand’.

De campagne toont verschillende situaties, zoals een mislukte date, een eenzame verjaardag, een eerste marathon en nachtelijke geboorte van een kind. ‘Sometimes just showing up, Makes all the difference.’ In veel van de momenten speelt de Uber-bezorger/chauffeur een kleine rol. ‘On our way.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Uber:

Executive Creative Director : Jerome Austria
Creative Director : Dan Hennessy
Executive Producer : Zoe Russell-Turner

Ambassadors

Editor : Zon van Noordwijk
Producer : Sacha Aurik
VFX Supervisor : Stijn Waterman
Colourist : Scott Harris
Creative Director : Justin Blyth
Sound: Mixing & Mastering : Amp. Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Mag wat kosten :)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in