RLVNT en Sanidrõme lanceren samen met mediapartner vtwonen een uniek activatieconcept waarin alle Nederlanders worden uitgedaagd hun eigen droombadkamer te delen.
Vanaf 18 december geeft Sanidrõme iedereen de kans hun eigen droombadkamer samen te stellen en daarmee kans te maken op een badkamercheque. Binnen het vtwonen-platform activeren we de bezoekers om zelf na te denken over de droomstijl voor hun eigen badkamer. We dagen ze uit om een badkamerstijltest te doorlopen en zelf een Pinterest-board aan te maken, waarop ze hun eigen gewenste stijl neerzetten. Alle ingezonden ‘Pin-boards’ met #droombadkamer worden beoordeeld door een vakjury. Degene met het meest inspirirende board is de gelukkige winnaar van een Sanidrõme badkamercheque van maar liefst €10.000,-.
Annelien de Bruin – Creative Media Specialist van RLVNT:
“RLVNT neemt de behoefte van mensen als uitgangspunt en zet hen centraal in de communicatie.
En mensen zijn gek op dromen, over een mooie vakantiebestemming of over de liefde, maar zeker ook over een mooie huizen en inrichtingen. Daarom is het fantastisch dat we samen met Sanidrõme en vtwonen badkamerdromen van mensen laten uitkomen. Iedereen wil toch een #droombadkamer.“
Margo Seuntiëns – Communicatiemanager van Sanidrõme:
“Door de samenwerking aan te gaan met het populaire woonplatform vtwonen zijn we in staat om binnen een brede doelgroep op een originele manier een eigentijdse en inspirerende invulling te geven aan onze boodschap ‘Sanidrõme, de betere badkamer’ en lading te geven aan ons merk. We gaan onze doelgroep actief betrekken bij deze campagne, waarin onze kernwaarden (zoals vakmanschap) centraal staan, waardoor ze Sanidrõme (nog beter) leren kennen en andersom wij hen ook.”
Sanidrõme
Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige badkamerspeciaalzaken verspreid over Nederland samenwerken op het gebied van o.a. marketing, assortiment en inkoop. Het hoofdkantoor van Sanidrõme is gevestigd in Eindhoven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!