Nieuwe aflevering Reclamemuziekpodcast met Syb Terpstra & Daniël Haije

In de Reclamemuziekpodcast neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek.

In de serie delen insiders hun kennis en inzichten over de impact van campagnes en hoe muziek daaraan kan bijdragen. 

In de laatste aflevering van deze serie spreken we met Syb Terpstra advocaat IP & Entertainment bij Bureau Brandeis en Daniël Haije, advocaat Reclamerecht, IP & E-commerce en partner bij Hoogenraad & Haak. 
Aan de hand van een aantal voorbeelden gaan ze in op rechten, de invloed van social media op het gebruik van muziek voor merken en de verschillende kanten van reputatieschade.
Luister naar de extra lange aflevering via Spotify of één van de andere podcast platformen. En luister de hele serie hier terug.

 

Reclame Muziek

Initiator achter de Reclamemuziek podcast, de nieuwe podcastserie over muziek, branding en merken, is Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company. In deze serie neemt presentator en multimediajournalist Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek. Ze gaat in gesprek met artiesten, producers, music supervisors, publishers en natuurlijk reclamemakers. Wat betekent geluid voor je merk? Op welke wijze zorgt muziek voor herkenbaarheid en identiteit van je brand?

 

Voor wie?

De Reclamemuziek podcast is een must-listen voor iedereen die in de reclame werkt en wilt weten hoe je boodschap versterkt kan worden of een doelgroep op natuurlijke wijze bereikt. De serie is ook interessant voor artiesten, componisten, producers en muziekliefhebbers die meer willen weten over de mogelijkheden en kracht van muziek, of de wijze waarop een commercial als springplank voor een artiest kan werken.

De afleveringen zijn te beluisteren via Spotify, Stitcher, Apple Podcasts en de andere bekende kanalen.

over ons

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →