Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks is opnieuw het snelstgroeiende bedrijf van Nederland

Het bureau mag zich voor het tweede jaar op rij het snelstgroeiende bedrijf noemen. Ook andere organisaties vallen in de prijzen.
Mediamonks
De winnaars van Media.Monks
© Afbeelding: Media.Monks
Mediamonks
De winnaars van Media.Monks
© Afbeelding: Media.Monks

Digitaal productiebureau MediaMonks is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot het snelstgroeiende bedrijven van Nederland in 2022. Dat is bekendgemaakt op het Top 250 Groeibedrijven Event, georganiseerd door Nlgroeit en Erasmus Centre for Entrepeneurship. 

related partner content for mobile comes here

MediaMonks groeide in de afgelopen drie jaar gemiddeld met tachtig procent en met meer dan vierduizend nieuwe fte. Inmiddels werken er wereldwijd meer dan achtduizend mensen bij het van oorsprong Hilversumse bedrijf. Met de sterke groei weet MediaMonks betalingsbedrijf Mollie en bijlesorganisatie StudyWorks achter zich te houden.

Opsteker

Voor MediaMonks is de prijs een tweede opsteker in een korte tijd. In augustus werd al bekend dat het digitale productiebureau één van de vijf partijen is die campagnes voor de Rijksoverheid gaat maken. Achter de schermen rommelt het echter bij S4 Capital, het moederbedrijf van onder meer MediaMonks. De aandelenkoers van S4 Capital is in het afgelopen jaar met liefst tachtig procent gedaald en het bedrijf kondigde een wervingsstop aan om de personeelskosten onder controle te krijgen.

Andere winnaars

Op het Top 250 Groeibedrijven Event zijn ook andere Nederlandse winnaars bekendgemaakt. Zo kreeg Mosa Meat - dat pioniert met kweekvlees - de Impactvolle Groeier-prijs, Fourthline (dat 'digitale identiteitstechnologie' maakt) de Jonge Groeier-prijs en softwarebedrijf Typeqast de Vrouwelijke Groeier vanwege het vrouwelijke leiderschap.

Het prijzenevenement vindt jaarlijks plaats naar aanleiding van een onderzoek van Erasmus Centre for Entrepreneurship.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in