Het is bewezen: advertentieherhaling op mobiel verhoogt de naamsbekendheid
En dat geldt ook voor de koopbereidheid. Maar na 5 a 6 maal blootstelling neemt de effectiviteit wel af.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Is in-app mobile display advertising een effectieve manier om je naamsbekendheid te vergroten? Marlisa Docter deed er (in het kader van haar MA thesis bij Communicatiewetenschappen van de VU) onderzoek naar, en won hiervoor de Mindshare Thesis Award.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid