Overslaan en naar de inhoud gaan

Mischa Rozema: ‘Mijn referentiekader eindigt niet bij Maastricht’

Mischa Rozema (PostPanic) maakte vooral commercials, maar richt zich steeds meer op feature films en series.
Mischa Rozema
Mischa Rozema
© PostPanic
Mischa Rozema
Mischa Rozema
© PostPanic

Ooit vertelde je dat je vroeger dagen aan het ­o­efenen was op je gitaar, soms meer dan acht uur per dag. ‘Ik ben altijd overambitieus geweest en leg de lat ­belachelijk hoog’, zei je. Is die focus belangrijk voor jou?

MR: ‘Ik kan een enorme passie voor iets hebben en dan kan ik het ook niet loslaten. Ik maak het altijd heel erg moeilijk voor mezelf; ik wilde toen wereldkampioen gitaarspelen worden. 'Ik ging bijvoorbeeld stukken van Steve Vai en Joe Satriani uitzoeken. Dat had ik ook met honkbal, dan moest ik gelijk bij de Yankees gaan spelen. En dat is nog steeds zo, ik ben eigenlijk nooit tevreden over mezelf.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in