Ambassadors en Amp.Amsterdam gaan samenwerken: ‘Groter, vooruit, internationaler’
In het persbericht wordt gesproken van een ‘strategische samenwerking’. Wat houdt dat precies in?
Joost Haartsen, eigenaar en managing director van sonic branding company Amp.Amsterdam: ‘Dat de samenwerking in ieder geval een stuk serieuzer is dan dat we een paar projecten samen gaan doen. Meer specifiek betekent het dat als klanten met ons allebei willen werken wij voor hen één partij vormen. Daarnaast houden wij eigen klanten die alleen sound en muziek of een geluidsidentiteit nodig hebben en houdt Ambassadors eigen klanten die alleen beeld nodig hebben. Dat we de samenwerking “strategisch” noemen, heeft er ook mee te maken dat we op onze vakgebieden beide toekomstgericht zijn en van toegevoegde waarde voor klanten willen zijn. Dus niet alleen uitvoeren, maar ook meedenken over een campagne. Die toegevoegde waarde hopen we ook voor elkaar te gaan hebben.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid