Overslaan en naar de inhoud gaan

Ambassadors en Amp.Amsterdam gaan samenwerken: ‘Groter, vooruit, internationaler’

Nee, getrouwd zijn ze niet. Maar er is fors geïnvesteerd om als één te kunnen opereren, zeggen Halbo van der Klaauw en Joost Haartsen.
Halbo en Joost AMP Amb
Halbo van der Klaauw en Joost Haartsen
© Credits: Zon van Noordwijk
Halbo en Joost AMP Amb
Halbo van der Klaauw en Joost Haartsen
© Credits: Zon van Noordwijk

In het persbericht wordt gesproken van een ‘strategische samenwerking’. Wat houdt dat precies in?

Joost Haartsen, eigenaar en managing director van sonic branding company Amp.Amsterdam: ‘Dat de samenwerking in ieder geval een stuk serieuzer is dan dat we een paar projecten samen gaan doen. Meer specifiek betekent het dat als klanten met ons allebei willen werken wij voor hen één partij vormen. Daarnaast houden wij eigen klanten die alleen sound en muziek of een geluidsidentiteit nodig hebben en houdt Ambassadors eigen klanten die alleen beeld nodig hebben. Dat we de samenwerking “strategisch” noemen, heeft er ook mee te maken dat we op onze vakgebieden beide toekomstgericht zijn en van toegevoegde waarde voor klanten willen zijn. Dus niet alleen uitvoeren, maar ook meedenken over een campagne. Die toegevoegde waarde hopen we ook voor elkaar te gaan hebben.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in