Zet de klant centraal in jouw organisatie
Customer experience, klantbeleving, customer journey mapping, waarde leveren voor de klant..... Het is allemaal bekend. Ben je zelf actief begonnen met het toepassen van de customer experience-principes in jouw organisatie? De dagelijkse praktijk kan weerbarstig zijn.....Start dit najaar met je eigen customer experience plan van aanpak voor jouw organisatie en zet de eerste stap. Beeckestijn Business School biedt verschillende opleidingen aan op het gebied van customer experience.
Customer Experience & Multichannel Management
- Niveau: postdoctorale opleiding
- Duur: 4 maanden
- Je ontdekt stapsgewijs hoe je een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle klantbeleving kunt bieden. Altijd en overal.
- Niveau: post-HBO opleiding
- Duur: 3 maanden
- Leer tijdens deze opleiding om klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving.
- Verkorte opleiding van Customer Experience & Journey Management
- Duur: 2 maanden
- In 6 colleges leer je de essentie van customer journey management
Ook in het najaar van 2017 start Beeckestijn weer met verschillende customer experience opleidingen. Meer weten? Neem contact op met Beeckestijn Business School of volg gratis een proefcollege.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!